Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Εργαστήριο Ειδικής Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ

Έργα και διεθνείς συνεργασίες, που έχουν υλοποιούνται από το Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών & Κινητικών Διαταραχών, σύμφωνα με τους κανόνες και τις αρχές του ISO 26000 για την κοινωνική ευθύνη και συνδέονται με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης 3,4,5,10,16 και 17 της ατζέντας των Ηνωμένων Εθνών 2030.

 

Η περιγραφή των έργων μας, που εστιάζεται στους παραπάνω Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης, 
είναι διαθέσιμη σε όλους τους ενδιαφερόμενους.
  • Πρόταση που κατατέθηκε στα Ηνωμένα Έθνη. 17 στόχοι αειφόρου ανάπτυξης. United Nations Sustainable με τίτλο “Access and Inclusive Experience of people with Disabilities on Sports events: The Institutional Role and Responsibility of ACCESo”. Development Goals Agenda 2020 – 2030.

Ανάπτυξη της κοινωνικής δράσης του Εργαστηρίου σε σχέση με την ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών2030 (UNagenda2030) για την αειφόρο ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των 17 στόχων της αειφόρου ανάπτυξης (SDGs). 30 δράσεις-πρωτοβουλίες του Εργαστηρίου ευθυγραμμίζονται με 6 στόχους των Ηνωμένων Εθνών στην agenda αειφορίας 2030.

  • Ανάπτυξη και εφαρμογή εθνικού πρωτοκόλλου με τίτλο “Εθνικό Πρωτόκολλο Ασφάλειας Υγείας και Υγιεινής αθλητικών εγκαταστάσεων ”.

Στόχος είναι να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο – διαχειριστικό σύστημα για την διαρκώς ασφαλή χρήση και υγειονομικά προστατευμένη λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων (Eθνικών, Δημοτικών, Πανεπιστημιακών, Σχολικών, Σωματειακών) για χρήση κάθε ολυμπιακού & παρα-ολυμπιακού αθλήματος. σε όλη την Ελλάδα. Λαμβάνουμε υπόψη και τα δεδομένα της δημόσιας υγιεινής λόγω Covid -19. Σε συνεργασία με τον Μ. Λολίδη, Project Management στην εταιρεία Noriaki Kano laboratories και με την αποδοχή και υποστήριξη των ΤΕΦΑΑ και λοιπών συναφών Τμημάτων από τα ανώτατα ιδρύματα της χώρας: ΑΠΘ., Πανεπ. Πελοποννήσου, Πανεπ. Θεσσαλίας, Πανεπ.Πατρών, Δ.Π.Θ. (2020-…..)

  • Διαπολιτισμικόπρόγραμμαμε τίτλο “Intercultural differences in motor competence and physical fitness found in preschool age from Greece, Iceland and Italy (2017- έως σήμερα). Φορέας Χρηματοδότησης:Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας, ΕΚΠΑ – Τμήμα Ψυχολογίας, Norwegian University of Science and Technology, Νορβηγία - Centro di Ricerca Sullo Sviluppo Motorio nell'Infanzia- Laboratorio 0246, Trevizo – Πανεπιστήμιο Βερόνας, Ιταλία.
  • Erasmus+ SPORTproject “αναμετάδοση του αθλήματος υδατοσφαίρισης για άτομα με προβλήματα όρασης - VIWAS Guide”. Η δημιουργία ενός συστήματος αναμετάδοσης έχει στόχο τη συμμετοχή ατόμων με προβλήματα όρασης ή και τύφλωση στην παρακολούθηση αθλητικών εκδηλώσεων υδατοσφαίρισης. Η συμμετοχή και παρακολούθηση παιχνιδιών υδατοσφαίρισης  προωθούν την αθλητική και κοινωνική ένταξη των ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης, αφού εξασφαλίζει την ευκαιρία για προσβασιμότητα και το ίσο δικαίωμά τους να συμμετέχουν, όπως τα άτομα χωρίς αναπηρία. Συμμετέχουν τέσσερις χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία και Σλοβενία. Φορέας Χρηματοδότησης: Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA) (2020-2022).
  • Συμμετοχή στην 4η Προκήρυξη Δράσης ΕΛΙΔΕΚ “Επιστήμη και Κοινωνία” με τίτλο “Παρεμβάσεις προς αντιμετώπιση των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19) και συγκεκριμένα στο υποέργο “Π.Ε. 3: Ανάπτυξη πλαισίου στήριξης της ποιότητας ζωής ΑμεΑ”. Σε συνεργασία με τον Α. Βανταράκη, Καθηγητή Υγιεινής του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών- Εργαστήριο Υγιεινής. (2020-2022).
  • Πρωτόκολλο συνεργασίας του Εργαστηρίου με το Τμήμα Αθλητικής Αριστείας–Sports Excellence της Α΄ Oρθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ, Αττικό Νοσοκομείο. Υπό έγκριση από το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής) η διεξαγωγή εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο: “Ο  Αθλητισμός είναι για όλους - για μαθητές με αναπηρία Ειδικών Δημοτικών Σχολείων της Αττικής”, προκειμένου να  υλοποιηθεί κατά το  σχολικό έτος 2020-2021.
  • Eξ αποστάσεως συνεργασία με την ερευνητική ομάδα του Ψυχιατρικού Τμήματος της Ιατρικής Σχολής του UCR σε πρόγραμμα έγκαιρης ανίχνευσης γνωστικών και κινητικών διαταραχών. UCR University of California Riverside, USA.